انتخاب فرش مناسب برای اتاق خانه

اخبار و مقالات » مقالات

تعداد بازدید : 7111

تاریخ ثبت : چهار شنبه 16 اسفند 1396


فرش مناسب برای منزل

 

پیشنهادهایی برای انتخاب فرش مناسب با دکوراسیون

 

انتخاب فرش مناسب برای منزل یکی از عواملی است که در شیک و زیبا شدن خانه تاثیر گذار است . در انتخاب فرش برای منزل بهتر است با دقت عمل کنید و به نکات مهمی که در این مطلب توضیح می دهیم دقت کنید.

شاید آنقدر که مبلمان ، پرده و تابلوهای خانه برایتان مهم است ، فرش مهم نباشد اما فراموش نکنید که فرش نقش مهمی را در زیبایی دکوراسیون خانه به عهده دارد. هنگام انتخاب آن مراقب این اشتباهات رایج باشید.

 

فرش هایی برای اتاق نشیمن

 

اتاق نشیمن جای است که با دوستان و خانواده خود در آن وقت می گذرانیم ،پس علاوه بر توجه به نورپردازی مناسب و مبلمان زیبا ،یک فرش با طرح و سایز متناسب ،همه چیزیست که اتاق نشیمن شما را صمیمانه تر خواهد ساخت. اگر کاغذ دیواری شلوغ یا پر رنگی دارید ،فرش خود را ساده تر و با رنگی ملایم انتخاب کنید اما اگر دیوارهایی با رنگ ملایم و ساده دارید ، فرشی شلوغ تر انتخاب مناسبی است.

 

فرش و قالیچه برای اتاق غذا خوری

 

با توجه به شکل اتاق غذاخوری می توانید فرش های دایره ای یا مربعی انتخاب کنید .یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق غذاخوری تم چوبی است. همراه با فرش هایی هماهنگ با رنگ چوب،بهتر است اگر میز شما گرد است ، فرش راهم گرد انتخاب کنید.

 

 

فرش هایی برای آشپزخانه

 

از آشپزخانه به عنوان قلب خانه یاد می کنند .جایی که معمولا سنتی تر از دیگر قسمت های خانه است. استفاده از یک فرش مناسب ساده که راحت شسته و تمیز شود و کثیفی را نمایان نکند ،برای این فضا مناسب است.

 

فرش برای ورودی خانه

 

هیچ شی ای مثل یک فرش مناسب برای ورودی نمی تواند به مهمانان شما خوش آمد بگوید و حس خوبی را در بدو ورود به آنها منتقل کند.یک فرش با طرح و رنگی صمیمانه ، مناسب ورودی است.

 

قالیچه هایی برای سرویس بهداشتی

 

کف براق و سرد سرویس بهداشتی وقتی با یک قالیچه کوچک پوشیده شود ،حس بهتری به شما می دهد.

 

فرش اتاق خواب

 

اولین جایی که پاهای شما بعد از بیدار شدن لمس می کنند ، فرش اتاق خواب است.لمس رنگی گرم و آرامش بخش و جنسی نرم به شما حس خوبی در ابتدای روز خواهد بخشید.

 

پشتیبانی و مشاوره رایگان را با ما تجربه کنید - شماره تماس ما  09138349200

منبع : مجله ...

کلمات کلیدی: انتخاب فرش ، فرش آشپزخانه ، فرش اتاق ، قالیچه ، اتاق خواب

برچسب ها:

پاسخ به این نظر

سیده زهرا موسوی

1397/10/25

خیلی هم عالی . حیف که قیمت فرش خیلی گرون تر از پارسال شد وگرنه من دوباره ازتون فرش میخریدم . کیفیتش واقعا خوب بود .

پاسخ به این نظر

هدیه توحیدی

1397/10/22

ممنون از مقاله مفیدتون