نمایشگاه آنلاین فرش کاشان

اخبار و مقالات » مقالات

تاریخ ثبت : جمعه 9 تير 1402


نمایشگاه آنلاین فرش کاشان

 

در سال ۱۹۹۱ آقای برنزلی استاد دانشگاه ام آی تی مفهوم تجارت الکترونیک را پایه گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ پس از ارائه مفاهیم بانکداری آنلاین خرید اینترنتی متولد شد که از اولین فروشگاه های بزرگ آنلاین می توان به  کمپانی اینترشاپ ارائه دهنده راهکارهای تجاری برای کسب و کارهای بزرگ ، شرکت آمازون اشاره کرد.

خرید اینترنتی و آنلاین یکی از امکاناتی است که به زندگی روزمره انسان در عصر اینترنت سرعت می بخشد. در هر بار خرید آنلاین عواملی بر رفتار خریدار تاثیرگذار می باشد. خرید آنلاین پدیده مهمی در زمینه کسب و کار خرده فروشی و بازاریابی می باشد و بر آن دسته خریدهایی تأکید دارد که مرزهای منطقی و متداول فرآیند خرید را درهم می شکند و بدون ارزیابی جایگزینهای متعدد ، پس از تاثیرپذیری فرد از نوعی محرک درونی یا بیرونی و در مدت زمانی بسیار کوتاه رخ می دهد.

3 عامل اساسی  که باعث می شود به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم :

 

1- نماد اعتماد الکترونیکی
داشتن نماد اعتماد الکترونیکی برای فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا همانند جواز کسب و کار عمل می کند و در صورت اتفاق ناخوشایندی می‌توان از طریق نماد اعتماد الکترونیکی مشکلات پیش آمده را پیگیری کرد.
2- امکان پرداخت در محل
فروشگاهی که امکان خرید و پرداخت در محل تحویل را برای مشتریان خود در نظر گرفته باشد خود باعث افزایش اعتماد خریداران تازه وارد به آن محصول می کند و سبب افزایش تقویت فروش برای فروشگاه آنلاین می شود
3- امکان پشتیبانی 24 ساعته از محصولات
این قابلیت و در دسترس بودن پشتیبان باعث افزایش اعتماد برای خریداران می شود .

 

 

اصلی ترین نکات خرید از فروشگاه هی آنلاین اینترنتی شامل موارد زیر می باشد :

 

- امکان دسترسی در طول ساعات روز
- عدم محدودیت مکانی در ثبت سفارش
- مقایسه محصولات نسبت به محصولات مشابه از لحاظ کیفیت و قیمت
- نبود محدویت برای تعداد متقاضیان خرید
- وسیله تبلیغی مناسب جهت فروش محصولات
- حذف هزینه‌هایی مانند مکان فروش ، انبار محصولات ، فروشنده ، ویترین و نمایشگاه محصولات و ...
- افزایش چشمگیر قدرت خریداران با ایجاد شرایط مختلف فروش
- و سایر موارد

 

با افزایش اهمیت موضوع فروشگاه های آنلاین اینترنتی ، رقابت میان فروشندگان و شرکت ها برای بدست آوردن این مشتریان بر خط شدت می گیرد. در این هنگام بازاریابی اینترنتی جلوه بیشتری می یابد. برای بدست آوردن این بازار نیاز به شناخت مشتریان و دلیل آنها برای انجام خرید اینترنتی یا حتی دلیل ممانعت برخی مشتریان در انتخاب فروشگاههای اینترنتی و معیارهای مشتریان در انتخاب فروشگاههای اینترنتی می باشد. از آنجایی که هزینه جذب یک مشتری شش تا نه برابر هزینه نگهداری مشتری قبلی است و همینطور مشتریان جدید از سودآوری کمتری برخوردار هستند ، شرکت ها درتلاش هستند تا روابط بلند مدتی را با مشتریان موجود خود برقرار نمایند.

ما در نمایشگاه و فروشگاه آنلاین فرش زمرد کاشان تمام تلاش خود را نموده ایم تا با قرار دادن فرش های بافت روز خود به همراه مشخصات فنی آنها و همچنین امکان جستجو مشتریان بر حسب سلیقه ، بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن برای مشاهده و تصمیم گیری ارائه دهیم.
شما در سایت فرش زمرد کاشان می توانید بر اساس نوع بافت فرش ، نقشه های موجود را با ریز مشخصات آنها ملاحظه کرده و با هم مقایسه نمایید و در صورت نیاز به مشاوه و راهنمایی ، از خدمات مشاوه رایگان شرکت در طول روز بهره مند شوید .

صدور فاکتور و ارسال فرش به درب منزل از دیگر ویژه گی ها و مزیت های فروشگاه و نمایشگاه آنلاین فرش زمرد کاشان است نسبت به دیگر فروشگاه های موجود است . سابقه طولانی شرکت فرش زمرد کاشان و همچنین بازارهای مختلف داخلی و خارجی و وجود نمایندگی های متعدد در سراسر کشور را می توان از دیگر امتیازات شرکت فرش زمرد به حساب آورد که این خود باعث اعتماد و آسودگی خاطر بیشتر مشتریان فرش می شود .

در پایان باید اشاره کرد که :

 

فروشندگان آنلاین می توانند با قوی کردن ارتباطاتشان با مشتریان، استفاده از نرم افزارهای مطمئن جهت امن نگهداشتن حریم خصوصی آنها، کم کردن ریسک خرید و اینکه مهمترین مسئله برایشان مشتری و تامین امنیت و حریم خصوصی آنها باشد، صداقت و اعتبار را پیش نیاز کسب و کار خود قرار دهند و با ضمانت محصولاتشان، دادن قیمت قابل رقابت ، بهترکردن کیفیت سرویس دهی ، انجام تعهدات و غیره به سود و فایده زیادی برسند. درمورد پخش و توزیع کالاهای خریداری شده، فروشندگان باید کیفیت و سرعت بالا و هزینه کم را در نظر داشته باشند. همچنین ضمانت و سرویسهای خوب جهت پس گرفتن و یا تعویض کالاها می تواند خرید آنلاین را در بین مردم محبوب کند.


منبع : شرکت فرش زمرد کاشان

کلمات کلیدی: نمایشگاه آنلاین فرش کاشان ، خرید اینترنتی ، تجارت اینترنتی ، خرید آنلاین ، تجارت الکترونیک ، فرش زمرد کاشان

برچسب ها: